Design web
Dezvoltare web

Găzduire web
Servicii SEO/SEM

|
Promovare site pe Internet
Promovarea site-urilor pe Internet are ca scop atragerea cat mai multor clienti noi si fidelizarea pe cat posibil a celor existenti, la costuri minime, cu profituri din vanzari maxime.
Ce reprezinta optimizarea site-urilor web pentru campania de promovare?
Procesul de optimizare pentru indexarea optima in motoare de cautare si directoare web se defineste prin proiectarea si dezvoltarea site-urilor in acord cu o suita de elemente cheie vizate de motoarele de cautare si directoarele web la clasificarea si indexarea corespunzatoare a site-urilor in baza de date proprie. Aceste elemente cheie, evaluate conform algoritmilor motoarelor de cautare, confera paginilor site-ului o anumita relevanta si importanta in raport cu un domeniu de informatie. În functie de factorii de relevanta si importanta, site-ul va fi afisat intr-o anumita pozitie in clasamentele rezultate in urma cautarilor utilizatorilor.
Pasii urmati in campania de promovare a site-urilor web:
1. Se defineste
- coodonatele generale ale campaniei de promovare (marketing);
- elemente de masura a performantei;
- alocarea bugetului si atribuirea proportionata a acestuia;
2. Se investigheaza
- gradul de interes al audientei vizate fata de oferta proprie in comparatie cu ofertele concurente;
- volumul cautarilor online zilnice/saptamanale/lunare ale utilizatorilor de Internet dupa cuvintele si expresiile cheie caracteristice segmentului de piata vizat;
- volumul cautarilor cu subiect tangential sau complementar;
- tendintele actuale de evolutie a pietei si audientei;
- punctele forte si punctele slabe ale ofertei actuale;
3. Se dezvolta
- continutul existent;
- cuvinte si expresii cheie noi, in cazul in care sensul acestora este relevant pentru oferta curenta sau tematica generala a site-ului;
- continut nou si atractiv in vederea integrarii armonioase de noi cuvinte si expresii cheie in structura semanatica a site-ului;
- oferta (ca diversitate si mod de prezentare), daca acest lucru este necesar si posibil;
- o campanie de popularizare intensa bazata pe colectare de legaturi externe;
4. Se subscrie
- site-ul (URL-ul) in directoare web gratuite, in mod manual;
- site-ul (URL-ul) in motoare de cautare gratuite, in mod manual;
- site-ul (URL-ul) in directoare web cu plata (daca se preteaza);
- site-ul (URL-ul) in motoare de cautare cu plata (daca se preteaza);
5. Se intretine
- subscrierea in mod repetat si periodic a site-ului in motoare si directoare;
- revizuirea constanta a potentialului diferitelor cuvinte si expresii cheie aferente pietei si tendintelor acesteia;
- continutul site-ului pentru a sustine optim integrarea in structura sintactica si semantica a noilor cuvinte si expresii cheie;
- campanii intense de colectare de linkuri (cresterea popularitatii linkurilor);
6. Se analizeaza
- eficienta derularii afacerii online atat generalizat cat si particularizand pe domenii de interes (recuperarea investitiei, necesitatea si posibilitatea efectuarii de noi investitii mai mari sau mai mici, pozitionarea lunara in clasamentele motoarelor de cautare si directoarelor web, volumul, calitatea si provenienta traficului de vizitatori, rata de conversie vizitatori-clienti, oportunitati noi de dezvoltare a afacerii).
|
|

Oferte şi promoţii

Reţeaua MicoStyle
Date de contact

Suport on-line

Activitatea firmei
Echipa noastră
|